Friday, July 8, 2011

terime kasih !

terime kasih @ dalam bahase inggeris nye ,, THANK YOU ! 
sayae nak beri kan kepada seorang sahabat , yang saya rase amat memahami saya ..
(walaupun pic saya tak ade di blog awak , x pe , 
saya tahu , satu persahabatan itu tidak perlu di tunjuk-tunjuk bukan , ia ikhlas dari hati)
thankss sangat2 , kawan dengan saya ,walaupun saya ini tak seberapa di pandang orang untuk di buat kawan.
terime kasih teman kan saye bermesej hari ini ,, dan tanye kan kabar saye.
saye amat menghargai nyerr ... saye senang bermesej dengan awak .

jujur saya katakan , selame ini tak penah ade seorang kawan yang memahami dan mengambil berat
tentang saye , saye selesa berkawan dengan awak ,
salah satu nye ,kan awak kate , 'kite ni bnyak pesamaan bella'
cume dari segi luaran je kami x same langsung , die kurus dan menarik,
saya pulak sebalik nye , tembam dan x menarik.

awak dah banyak buat perubahan terhadap diri saye .
terime kasih , saya berase amat lah untung jempe , kenal sahabat seperti awak .
terime kasih lagi menerime saya sebagai kawan awak 
harap persahabatan kite x sampai di sem 6 @ di sini sahaja , ia kekal selama nye . 

-> akhir kate : ko telah warne hidup aku kawan , ruang sahabat aku telah diwarnakan oleh ko tau tak !!

coretan oleh bila . bella

coretan BELLA berakhir di sini , jumpe lagi U all .