Monday, July 25, 2011

pendam !!

*tmpat yang paling nk di kunjungi skarang*

bila aku dalam kesusahan , ramai yang tak perasan akan kesedihan yang aku alami ,
tak sape tanye akan tentang isi hati aku ..
hanya aku & ALLAH yang tahu ..

mungkin sebab sikap aku sorg yang happy go lucky ,, always smile setiap hari  ,,
mmbuatkan korg pikir aku ni org yang tak punnye problem..
tapi aku still orang biase yang ade isi hati dan perlu kan tmpat bersembang..
jangan buat aku seperti boneka ,
bile d'perlukan cari , tp , bile sudah gune habis-2 .. dibuang mcm sampah ..

x semue orang paham aku , sebab sikap aku yang suke sembunyi kan rase x puas hati @ x senang dgN seseorng itu .. 
aku slalu act mcm x de pe yang korg bt dkt aku , tp , tolong la paham 
@ pikir la psal org lain ,, 
agi satu tolong jgn layan org lain mcm ne ko layan dkt aku ,, x semue org same ..
aku bagi muke dkt ko ,just bcuz ko kwan aku ,, not more than that ..
bile ko jumpe sorg yg boleh lawan ko , bru ko thu ,, mcm mne d'layan like org yang tak punnye hak kate ape-2 ...

"AKU BUKAN BALACI 0r KULI BATAK KO LA" 
yg ko nk arah2 

ingt !! aku x akan sentiase belembut dgn ko 

coretan by bila .BELLA 
"ape yg aku luah cume untuk ko sorg"
unknow person , thAt is 'U'

coretan BELLA berakhir di sini , jumpe lagi U all .