Wednesday, July 11, 2012

boring part ! cry B

ASSALAMMUALAIKUM   -_-



BE ALONE , itu memang dah biase aku rase dan lalui dalam hidup aku .dengan orang lain ,aku dah terbiase seperti tak wujud depan mate mereke .just sometime went aku diperlukan ,semue akan perasan .it's OK ,it's not your false .i'am wrong to be with you guys .i'am not same level as you all .the most stupid thing yang pernah aku lalui adalah ,menangis untuk orang yang tak hargai aku ,tak cintakan aku ,dan orang yang mungkin menggunekan aku .but i still LOVE u all .sebab itu adalah aku .marah aku bukan lame ,tapi sakit dan rase yang aku tanggung tak siapa tahu dan nak ambik tahu .

- menangis tu memang menyakitkan hati dan membengkakkan mata -

- setiap air mata yang mengalir itu ,terase panas jika ia adalah air mata kekecewaan -


@bilabellaG



coretan BELLA berakhir di sini , jumpe lagi U all .