Friday, June 15, 2012

menanti sesuatu yang tak pasti !


ASSALAMUALAIKUM !

Hai .apa khabar semue kawan-kawan . dah lame bella tak update entry . bella selalu pon update ,kalau ade news baru yang fun nak di share kan atau waktu bella nak luahkan sesuatu . hari ni , bella nak buat entry pasal ape yang bella rase sakitnye menyukai seseorang yang mungkin tak mencintai kite & sakit menanti satu yang tak pasti .

sori la kalau entry ni , akan ade yang tak suke .

aku memang suke sangat-sangat sorang ni , 'DIE' , ye 'DIE' yang first buat aku rase nak ade SOMEONE YANG SPECIAL dalam hidop, sebelum ni aku anngap semue lelaki same , semue kawan aku je . tapi dengan sorang budak ni . aku rase lain. first aku buat tak kesah je dengan feeling ni, tapi last-last . aku mengaku yang ade sikit rase suke dekat die . walaupun 'DIE' bukan la salah seorang kawan yang selalu ade di sekeliling aku, 'DIE' cume salah sorang student dekat kolej aku . nak dekat setahun aku USHA 'DIE', (hemm . nampak tak , aku obses dekat 'DIE') . mase tu , tiap-tiap hari teserempak pun tak ape, hati bunge-bunge sebab dapat tengok muke 'DIE' yang comel tu . mule- mule aku ingat takkan sape tahu yang aku suke 'DIE' gile-gile tapi akhirnye , aku kantoi jugak dengan kawan baik aku sendiri .kawan aku tu memang pandai bace ape yang aku pikir, aku rase, sebab tu kadang-kadang aku tak boleh tipu kawan aku tu . 

--->  sepanjang aku USHA 'DIE' , kawan aku tu la yang jadi tempat aku luahkan macam-macam and becerite pasal 'DIE' la . kadang- kadang aku feel sorry dekat kawan aku tu , banyak layan karenah gedik aku bile becerite .

last sotry aku pasal 'DIE' dekat kawan aku , 14/6/2012 . tengah malam. gtarikh tu la, dah buat aku sedar sangat-sangat yang aku memang akan sakit kalau terus suke orang yang KEMUNGKINAN BESAR SANGAT-SANGAT TAK SUKE AKU PUN . malam tu bermesej dengan kawan aku yang selalu jadi mangse aku ni, becerite macam biase , last-last kawan aku bagi nasihat yang memang sepatutnye aku dah sedar dari dulu lagi . kawan aku sruh try untuk lupekan 'DIE' walaupun susah .but try , sebab die tak nak aku sedih setiap kali aku ingat and tahu news pasal makwe 'DIE' or tahu 'DIE' dengan sape sekarang . malam tu aku sedar sangat-sangat yang aku still ade orang sayang . betul semue nasihat yang die bagi. ''beb sikit pon bella tak marah or terase dengan nasihat kamu tu,TERIME KASIH KAWAN'' . lepas text dengan kawan aku , terus aku boleh tido tanpe pikir banyak pasal 'DIE' . malam tu memang teingat kawan tu ade dekat dengan aku .


- rase nak peluk die sambil nangis dengan nasihat yang die bagi sebagai seorang kawan yang sedarkan aku(seorang kawan) yang dah pergi jauh terbayang-bayang . and feel sorry lepas ape yang aku selalu buat die rase tak selese dengan cerite-cerite aku pasal 'DIE' -
- SORRY BEB -
sob .. sob .. sob


- now aku dah janji nak try lupe kan 'DIE' , now aku nak hidop aku kembali macam dulu bile di kolej , dengan di sekeliling aku and have fun and hangout -
- BEB please help me -


@bilabellaG



coretan BELLA berakhir di sini , jumpe lagi U all .